We’re back, back again!
Galdem A Talk har varit lite MIA (Missing In Action) den senaste månaden, men nu kommer ett avsnitt som täcker en massa olika saker! De pratar om vad de har gjort denna sommar, vad de tycker om Lorentz-situationen, vad som händer med Wiley i UK, och bortgången av Chadwick Boseman.
 
 

Lämna ett svar
You May Also Like

Avbytarbänken #108 Hemsk business

Avbytarbänken säger grattis på födelsedagen till Paul Pogba! De konstaterar att varken Ronaldo eller Messi finns med Champions Leagues kvartsfinaler, första gången sedan 2005. Det har varit inbrott hos PSG-stjärnorna och Robin Olsen har blivit knivhotad. Mer snack: Dybalas karriär behöver en fet HLR, om Rebics hjärnsläpp och Theo Hernandez Instagram-story.

Avbytarbänken #101 dalmatiner…

Avbytarbänken snackar om Inaki Williams otroliga facit i antal spelade matcher, om Luka Jovics horribla sejour i Real Madrid. Ingen publik i arenan? Då hördes Dejan Kulusevski svära friskt på svenska under matchen mot Inter. Mario Mandzukic klar för Milan. Och slutligen om kommentatorers problematiska sätt att ”berömma” svarta spelare.

Avbytarbänken startar hos Nyhetsbyrån Järva

Avbytarbänken är en podcast för fotbollsfans, fotbollsnördar och alla som älskar fotboll. Det är ett gäng kunniga killar som regelbundet sänder fotbollssnack.  – Vi surrar fotboll hela tiden, säger Dini Mohammud. Nu finns podden även på Nyhetsbyrån Järva.

Avbytarbänken: Inför fotbolls-EM

Veckans avsnitt från Avbytarbänken handlar om Sverige och de andra EM-klara länderna.…